بهبود ارائه خدمات آنلاین به مشتریان با ارتقای نرم افزارهای شرکت تجارت حامی

در راستای افزایش رضایتمندی و رفاه حال مشتریان، با پیگیری و ارتقاء نرم افزاری، از این پس ثبت، پرداخت و مشاهده صورتحساب اقساط به صورت آنلاین فراهم شده است. با توجه به اینکه بالغ بر ۸۴ درصد کل واریزی های اقساط، جرائم و تسویه از طریق سایت تجارت حامی انجام می‌گردد، نسبت به فرایند قبلی که از زمان ثبت و بروزرسانی تا بررسی کاشناس مالی و بارگزاری تراکنش های درگاه اینترنتی، مدت ۴۸ ساعت به طول می انجامید، با رویکرد این شرکت در مکانیزاسیون کلیه امور مرتبط با مشتریان، این زمان با تلاش های فراوان همکاران مدیریت برنامه ریزی و سیستم ها منتج به بهبود و ارتقاء نرم افزار گردید، با انجام این بهبود فرایند مذکور بدون هیچ تاخیر به صورت آنی انجام می گردد.

مزایا و هدف این طرح و فرآیندبه شرح ذیل می باشد:

  • حذف زمان فرایند ثبت و بروزرسانی اقساط واریزی کلیه پرداخت های مشتریان از ۴۸ ساعت به صفر
  • کاهش تعداد شکایت و تماس های مشتریان به مدیریت های سیستم ها و مالی در خصوص پیگیری واریزی های اقساط، جرائم و تسویه و درخواست مشاهده وضعیت به روز صورتحساب اقساط
  • امکان پرداخت آنلاین و تکمیل فرآیند خرید اینترنتی از فروشگاه الکترونیکی در لحظه
  • کاهش مغایرت های واریزی های حساب مالی که بعضاً به دلیل خطاهای کاربری در هنگام بارگزاری ایجاد می گردد

انتهای خبر/