قوانین و مقررات شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات تجارت حامی

کاربر گرامی‌لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی تجارت حامی ‌به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت تجارت حامی ‌هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری تجارت حامی ‌و سایر خدمات ارائه شده توسط تجارت حامی ‌به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات تجارت حامی ‌است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

• قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تجارت حامی‌ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی‌ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود می‌باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تجارت حامی ‌تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

• ماده ۱: (کاربر)
در این موافقتنامه ارسال کننده فرم الکترونیکی و کسی که به هر نحو درخواست دریافت هرگونه خدمات از تجارت حامی ‌را دارا می‌باشدو یا قبلا از تجارت حامی ‌خدمات گرفته و در حال استفاده می‌باشد(شخص حقیقی یا حقوقی) و به طور کلی شخصی که به هر نحو از خدمات تجارت حامی ‌استفاده می‌نماید کاربر تلقی می‌گردد. به عبارت دیگر مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات تجارت حامی ‌اقدام کند. همچنین از آنجا که تجارت حامی ‌یک وب‌سایت ارائه دهنده خدماتی نظیر خدمات کارت، پرداخت اقساط و خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
ماده ۱ -۱ در این موافقتنامه کلیه شرایط و مقررات مربوط به کاربر شامل کلیه مشتریان و سهامداران تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو نیز می‌شود.

• ماده ۲: (خدمات دهنده)
در این موافقتنامه از شرکت تجارت حامی‌الکترونیک ایرانیان، ارائه دهنده کالا و خدمات به صورت حضوری و غیرحضوری با عنوان تجارت حامی‌ نام برده شده است. تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت تجارت حامی‌الکترونیک ایرانیان وابسته به تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو می‌باشد لذا هرگونه سوء استفاده از تجارت حامی ‌توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

• ماده ۳: (خدمات)
منظور از خدمات در این موافقتنامه، کلیه خدمات مربوطه که از سوی این شرکت انجام می‌پذیرد، مانند: خدمات اینترنتی و غیرحضوری که از وب سایت تجارت حامی‌ به آدرس www.tejarathami.ir ارائه می‌گردد از قبیل خرید اینترنتی از فروشگاه، درخواست کارت و پرداخت آسان اقساط و سایر خدمات می‌باشد.

• ماده ۴: (تعهدات کاربر)
ماده ۴ - ۱ در صورت تصمیم به واگذاری هر نوع از خدمات و محصولات و یا فروش مجدد محصولات یا خدمات تجارت حامی ‌توسط کاربر به شخص دیگر تجارت حامی ‌باید کتباً يا از طريق پنل کاربری اعضاء و پورتال آنلاين در جریان قرار گیرد و اعلام موافقت تجارت حامی ‌با آن الزامی‌می‌باشد، ضمنا تمام شرایط این موافقتنامه به کاربر جدید توسط وا گذارنده منتقل گردد و کاربر جدید ضمن ارائه مشخصات صحیح تمام این شرایط را می‌پذیرد.
ماده ۴ - ۲ کلیه اطلاعیه ها، اخبارمرتبط، اعلام مهلت تمدید، کلمات عبور یا رمز، اطلاعات مالی وسایر اطلاعات از این دست تنها به آدرس پست الکترونیک و شماره موبایل کاربر که درزمان ثبت نام در وب سایت تجارت حامی ‌و یا قسمت مشخصات یا به هر نحوی که از سوی کاربر اعلام شده است ارسال می‌گردد، در صورتی که کاربراطلاعات تماس نظیر شماره موبایل و آدرس پست الکترونیک (ایمیل) اعلام ننماید ویا اطلاعات اعلام شده ناقص وغیر قابل استفاده باشد یا به دلیل نقص فنی و امثال آن نامه الکترونیکی را دریافت ننماید، مسئولیت بروز هرگونه مشکل ناشی از آن بر عهده کاربر می‌باشد.
ماده ۴ - ۳ مسئولیت نگهداری از کلمات عبور و رمزها "گذر واژه" یا "password"بر عهده کاربر می‌باشدو کاربر باید دقت کامل در نگهداری از کلمات عبور و رمز خود را داشته باشد . تجارت حامی ‌به کاربر توصیه مینماید کلیه کلمات عبور را به صورت دوره ای با ترکیب مناسب تغییر دهد و هر کاربر بعد از دریافت رمز اولین بار موظف به تغییر آن میباشد. انتخاب رمزهای ساده و قابل رمزگشایی برای هیچ یک از بخشهای خدمات مجاز نیست.
ماده ۴ - ۴ کاربر متعهد می‌گردد مشخصات صحیح ارائه نماید و هر گونه تغییر در مشخصات از جمله تغییر در آدرس، شماره تلفن، شماره موبایل، پست الکترونیک و امثال این را سریعاً از طریق به روز رسانی در وب سایت تجارت حامی ‌و یا اعلام کتبی به تجارت حامی ‌اطلاع دهد و در غیر اینصورت مسئولیت پیامدهای آن از جمله عدم دریافت نامه و email و پیامک یا عدم امکان تماس بر عهده کاربر می‌باشد.
ماده ۴ - ۵ اطلاعات مربوط به کاربر در حد مشخص در بخش سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران تجارت حامی ‌نگهداری و محافظت می‌شود.
ماده ۴ - ۶ واگذاری کلمات عبور و رمز به هر عنوان به شخص دیگر و یا استفاده از کلمات عبور ساده غیر مجاز می‌باشدو مسئولیت پیامدهای آن بر عهده کاربر می‌باشد.
ماده ۴ - ۷ کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به نرم افزارها، اطلاعات، تصاویر، وب سایتها وخدمات مربوط به وب سایتهای تجارت حامی ‌برای تجارت حامی‌ محفوظ می‌باشدو هر گونه کپی برداری و یا سوء استفاده و یا استفاده بدون اطلاع و اجازه مکتوب تجارت حامی‌ و یا استفاده خلاف عرف ممنوع می‌باشدو متخلف ضمن قبول مسئولیت آن موظف به جبران خسارت ناشی از آن می‌باشد.
ماده ۴ - ۸ ارائه خدمات یا نرم افزار های رایگان باعث ایجاد حقی برای کاربر یا شخص ثالث نخواهد بود و در صورت لزوم تجارت حامی ‌می‌تواند با صلاحدید خود از ارایه خدمات رایگان به کاربر خودداری نماید و خدمات رایگان شامل پشتیبانی فنی نمی‌باشدو فقط در صورت اعلام رسمی‌و اعمال خودکار در نرم افزار، خدمات رایگان برای کاربرانجام می‌پذیرد لذا درغیر اینصورت هزینه های مربوطه به عهده کاربر می‌باشد.
ماده ۴ - ۹ تحویل کارت تنها با مراجعه حضوری کاربر یا نماینده قانونی ایشان قابل انجام می‌باشد.
ماده ۴ - ۱۰ کاربر متعهد میگردد اقساط قراردادهای خود را از طریق سایت اینترنتی شرکت پرداخت نماید.
ماده ۴ - ۱۱ هرگونه سوء استفاده از نام تجارت حامی ‌و خدمات مرتبط ممنوع می‌باشد.
ماده ۴ - ۱۲ کاربر متعهد به رعایت قوانین جاری جمهوری اسلامی‌ایران، قوانین بین المللی مرتبط با خدمات و مقررات مراکز متولی مرتبط و همچنین تجارت حامی ‌می‌باشدو مسئولیت هر گونه تخلف بر عهده کاربر می‌باشد.

• ماده ۵: (نگهداری از اطلاعات کاربران و حفظ حریم خصوصی)
ماده ۵- ۱ نگهداری از اطلاعات و مشخصات ارائه شده توسط کاربر بر عهده تجارت حامی ‌می‌باشد و تجارت حامی ‌این اطلاعات را محفوظ و فاش نمی‌سازد مگر در حد عرف و قانون و یا بنا به درخواست مراجع قضایی و قانونی مربوطه باشد.
ماده ۵ - ۲ تجارت حامی ‌کلیه امکانات لازم در حد عرف را برای سرویس دهی به کاربر فراهم می‌نماید ولی گارانتی و یا تضمینی برای برابری خدمات یا امکانات با خواسته کاربر ارائه نمی‌نماید.
ماده ۵ - ۳ تجارت حامی ‌ممكن است به روشهای مختلف از جمله پست الکترونیک، تلفن، پیامک و روشهای مشابه به مشترکین تاریخ خاتمه خدمات دریافتی کاربر را اعلام می‌نماید ولی جبر و تعهدی بر این موضوع ندارد و در صورتی که کاربر اعلام یا ادعا نماید به دلیل اینکه تاریخ خاتمه سرویس به او اعلام نشده دچار ضرر و زیان شده، تجارت حامی ‌پاسخگو نخواهد بود و در این مورد کلیه خیارات قانونی از جمله خیار غبن از کاربر سلب می گردد.

• ماده ۶: (پرداختها)
ماده ۶ - ۱ در صورت عدم وصول وجه پرداختی کاربر بابت هر نوع از خدمات توسط تجارت حامی ‌و یا عدم اطلاع از وصول آن،این شرکت می‌تواند تا زمان دریافت آن وجه و یا اطلاع و اطمینان از وصول آن از ارائه خدمات به کاربر خودداری نماید و در هر زمان وجه مورد نظر را مطالبه نماید و کاربر موظف به پرداخت آن خواهد بود. هر گونه وجه واریز شده به حساب های بانکی تجارت حامی ‌باید به شرکت اعلام شود و صرف واریز وجه بدون اطلاع رسانی قابل قبول نخواهد بود.
ماده ۶ - ۲ کلیه پرداخت ها به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه بانک موجود درسایت قابل قبول می‌باشد.
ماده ۶ - ۳ در صورت عدم پرداخت بدهی توسط کاربر ظرف مدت ۱۵ روز تجارت حامی ‌می‌تواند کلیه سرویهای دریافتی کاربر را لغو یا موقتا غیر فعال نماید.
ماده ۶ - ۴ در صورت عدم پرداخت وجه یا عدم وصول چک پرداختی کاربر از جانب بانک مربوطه به هر دلیلی کاربر موظف می‌باشد ضمن پرداخت مبلغ مورد نظر در اسرع وقت، مبلغ تعیین شده از سوی تجارت حامی ‌را به عنوان کارمزد امور مالی به تجارت حامی‌ بپردازد و پیگیری های مربوطه به عهده کاربر می‌باشد.
ماده ۶ - ۵ در صورت عدم پرداخت وجه مربوط به هر یک از خدمات دریافتی کاربر تا حداکثر پانزده روز، حقوق کاربر نسبت به خدمات درخواستی لغو می‌گردد و دراینصورت تجارت حامی ‌می‌تواند هر یک از خدمات قبلی دریافت شده توسط کاربر را لغو نموده و مطابق دستورالعمل و آئین نامه های مربوطه اقدام نماید.
ماده ۶ - ۶ مبالغ پرداختي كاربران در بخش اعضاء به حساب كاربري ايشان واريز مي شود، حتي در زمان خريد آنلاين اين روند در كسري از ثانيه صورت مي‌پذیرد و ابتدا مبلغ به حساب مشترك واريز و بعد از آن بابت خريد از حساب كسر مي شود و تمام تراكنش‌ها در اين بين ثبت مي شوند، در صورتي كه به هر دليل لازم باشد مبلغي به مشترك عودت شود اين مبلغ تنها به حساب كاربري مشترك در تجارت حامی ‌واريز مي گردد و امكان واريز وجه به حساب بانكي وجود ندارد.

• ماده ۷: (رعایت موارد و شرایط)
رعایت کلیه موارد فوق برای کاربر الزامی‌است و درخواست استفاده از هر نوع خدمات یا محصولات تجارت حامی‌ به هر نحو الکترونیکی یا سُنتی به منزله قبول کلیه شرایط فوق از سوی کاربر می‌باشد.

• ماده ۸: (قوه قهریه)
تمامی‌شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، تجارت حامی ‌هیچ گونه مسئولیتی ندارد. تجارت حامی‌خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.